Klient biznesowy – sprzątanie biur, obiektów przemysłowych


Porządek w miejscu pracy sprzyja twórczej pracy, tak więc sprzątanie biur to sprawa niezwykle ważna. Zarówno z punktu widzenia przepisów BHP, jak i troski o komfort pracowników i klientów. Posprzątane biuro jest wizytówką firmy świadcząca o jej profesjonalizmie oraz o  jego podejściu do potencjalnego klienta. Nasza firma może wyręczyć Państwa w wykonywaniu tego żmudnego obowiązku, dzięki czemu możliwe będzie osiągnięcie większego zadowolenia Państwa Klientów oraz komfortu pracy, a w konsekwencji zysków.

Każdy z pakietów i poszczególnych usług może być wykonany jako:

  • usługa jednorazowa,
  • usługa realizowana jeden lub kilka razy w tygodniu – wg ustaleń,
  • usługa realizowana codziennie,
  • oddelegowanie naszego pracownika do codziennej obsługi Państwa firmy, przez 8 godzin dziennie – 5 dni w tygodniu.

Realizujemy zlecenia w dowolnych godzinach i dniach tygodnia. Jeśli nie chcesz, by nasi pracownicy przeszkadzali Ci w pracy – możemy zjawić się w godzinach wieczornych lub w weekendy.

Jako zapłata możliwy jest barter za wykonane usługi – wg indywidualnych ustaleń.

Do każdej usługi abonamentowej – darmowe sprzątanie przed świętami (Boże Narodzenie, Wielkanoc) – dotyczy: biur, domów/mieszkań, lokali usługowych, wspólnot mieszkaniowych.

W przypadku usługi abonamentowej – 20 % zniżki na usługi dla Zarządu i pracowników.

Jeśli jesteś zadowolony z naszych usług poleć nas znajomemu ! – Otrzymasz 20 % zniżki na aktualną usługę (promocje nie łączą się).

Jeśli chcesz wysprzątać i umyć samochody firmowe (zajrzyj na podstronę naszych usług dodatkowych),

Posiadamy profesjonalny sprzęt i środki, umożliwiający uporanie się z najbardziej uporczywymi zabrudzeniami.

Nasi pracownicy posiadają oznaczoną odzież roboczą, identyfikatory oraz są sprawdzeni pod kątem niekaralności.

Firma posiada ubezpieczenie OC – dla Państwa i naszego bezpieczeństwa.

Poniżej prezentujemy czynności realizowane w ramach pakietów usług, dla różnego typu obiektów komercyjnych – podane ceny są cenami netto (w przypadku bardzo trudnych zabrudzeń indywidualna cena ustalana jest z Klientem przed wykonaniem usługi). Wszystkie prace wymienione w pakietach podstawowym i rozszerzonym, są realizowane do wysokości 3m.

Cena usługi abonamentowej jest ustalana indywidualnie.

Biura

Do wyboru trzy pakiety. Ceny zależne od powierzchni

Zamów sprzątanie

workstation

Pakiet podstawowy obejmuje:

  • wycieranie kurzu z mebli, stolików, biurek i urządzeń biurowych,
  • opróżnianie koszy na śmieci, wymiana worków,
  • odkurzanie wykładzin,
  • odkurzanie i mycie podłóg,
  • utrzymanie czystości w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych,
  • mycie drzwi zewnętrznych,
  • mycie luster i powierzchni szklanych,
Pakiet podstawowy – cena jednorazowej usługi (nasze środki) 40 zł / roboczo godzina – 1 osoba
Liczba roboczo – godzin sprzątania wchodzących w pakiet (dodatkowe godziny płatne wg. cennika)
do 50 m2 – Koszt minimalny 160,00 zł 4 godziny
do 100 m2 – Koszt minimalny 240,00 zł 6 godzin
do 150 m2 – Koszt minimalny 320,00 zł 8 godzin
do 200 m2 – Koszt minimalny 400,00 zł 10 godzin
Powyżej 200 m2 ustalamy indywidualnie

Pakiet rozszerzony obejmuje:

  • pakiet podstawowy,
  • uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych (papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe, płyn do mycia naczyń, itp. – wg ustaleń),
  • podlewanie kwiatów,
  • mycie drzwi wewnętrznych,
  • mycie lamperii,
  • mycie grzejników,
  • usuwanie miejscowych zabrudzeń z ścian,
  • czyszczenie wind,
  • mycie okien i parapetów wraz z framugami (powyżej 3 szt. – wg ustaleń),
  • zamiatanie i mycie korytarzy dojścia do biura Klienta – wg ustaleń,
Pakiet rozszerzony – cena jednorazowej usługi (nasze środki) 40 zł / roboczo godzina – 1 osoba
Liczba roboczo – godzin sprzątania wchodzących w pakiet (dodatkowe godziny płatne wg. cennika)
do 50 m2 – Koszt minimalny 200,00 zł 5 godzin
do 100 m2 – Koszt minimalny 280,00 zł 7 godzin
do 150 m2 – Koszt minimalny 360,00 zł 9 godzin
do 200 m2 – Koszt minimalny 440,00 zł 11 godzin
Powyżej 200 m2 ustalamy indywidualnie

Pakiet kompleksowy – cena ustalana indywidualnie:

  • pakiet rozszerzony,
  • pranie dywanów i wykładzin – wg ustaleń,
  • mycie maszynowe dużych powierzchni płaskich – wg ustaleń,
  • zabezpieczanie posadzek powłokami ochronnymi – wg ustaleń,
  • prace wysokościowe (powyżej 3 m.) – wg ustaleń,
  • dodatkowe czynności wskazane przez Klienta.

Ceny nie zawierają kosztów :

  • materiałów eksploatacyjnych (papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe, płyn do mycia naczyń, itp.)
  • powłok ochronnych na posadzki.

Sklepy

Do wyboru trzy pakiety. Ceny zależne od powierzchni

Zamów sprzątanie

supermarket

Pakiet podstawowy obejmuje:

  • wycieranie kurzu z lad, stolików, chłodziarek, kas i pozostałego wyposażenia,
  • opróżnianie koszy na śmieci, wymiana worków,
  • odkurzanie wykładzin,
  • odkurzanie i mycie podłóg,
  • utrzymanie czystości w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych,
  • mycie drzwi zewnętrznych,
  • mycie luster i witryn sklepowych,
Pakiet podstawowy – cena ustalana indywidualnie (Prosimy o kontakt w celu umówienia wizyty i wystawienia oferty)

Pakiet rozszerzony obejmuje:

  • pakiet podstawowy,
  • uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych (papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe, płyn do mycia naczyń, itp.),
  • mycie grzejników,
  • podlewanie kwiatów,
  • mycie drzwi wewnętrznych,
  • mycie lamperii,
  • mycie regałów sklepowych,
  • mycie okien i parapetów wraz z framugami (powyżej 4 szt. – wg ustaleń),
Pakiet rozszerzony – cena ustalana indywidualnie (Prosimy o kontakt w celu umówienia wizyty i wystawienia oferty)

Pakiet kompleksowy – cena ustalana indywidualnie:

  • pakiet rozszerzony,
  • pranie dywanów i wykładzin – wg ustaleń,
  • mycie maszynowe dużych powierzchni płaskich – wg ustaleń,
  • zabezpieczanie posadzek powłokami ochronnymi – wg ustaleń,
  • prace wysokościowe (powyżej 3 m.) – wg ustaleń,
  • dodatkowe czynności wskazane przez Klienta.

Ceny nie zawierają kosztów :

  • materiałów eksploatacyjnych (papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe, płyn do mycia naczyń, itp.)
  • powłok ochronnych na posadzki.

 

Lokale usługowe

Do wyboru trzy pakiety. Ceny zależne od powierzchni

Zamów sprzątanie

restaurant

Pierwszą kwestią, którą dostrzega Klient wchodząc do lokalu usługowego jest jego czystość i porządek panujący w lokalu. Dlatego też, firmy takie jak np.: zakłady fryzjerskie, kosmetyczne, restauracje, bary, itp. powinny zwracać szczególną uwagę na czystość obszaru dostępnego dla Klienta. Przepisy BHP i Inspektoratów Sanitarnych (Sanepid) nakładają na przedsiębiorcę liczne obowiązki, których realizacja wymaga stałego nakładu pracy.

Firma Cleanup – Pro może wyręczyć Państwa w wszystkich pracach, zapewniając stałą opiekę nad czystością obiektu.

Pakiet podstawowy obejmuje:

  • odkurzanie wykładzin,
  • wycieranie kurzu z mebli, sprzętów i akcesoriów oraz pozostałych elementów wystroju wnętrz,
  • opróżnianie koszy na śmieci, wymiana worków,
  • sprzątanie pomieszczeń gospodarczych, mycie blatów, zlewów oraz pozostałego wyposażenia,
  • utrzymanie czystości w sanitariatach i pomieszczeniach socjalnych,
  • mycie drzwi zewnętrznych,
Pakiet podstawowy – cena jednorazowej usługi (Prosimy o kontakt w celu umówienia wizyty i wystawienia oferty)

Pakiet rozszerzony obejmuje:

  • pakiet podstawowy,
  • mycie grzejników,
  • mycie drzwi wewnętrznych,
  • mycie lamperii,
  • mycie okien i parapetów wraz z framugami (powyżej 4 szt. – wg ustaleń),
  • uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych (papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe, płyn do mycia naczyń, itp. – wg ustaleń),
Pakiet rozszerzony – cena jednorazowej usługi (Prosimy o kontakt w celu umówienia wizyty i wystawienia oferty)

Pakiet kompleksowy – cena ustalana indywidualnie:

  • pakiet rozszerzony,
  • pranie dywanów i wykładzin – wg ustaleń,
  • mycie maszynowe dużych powierzchni płaskich – wg ustaleń,
  • zabezpieczanie posadzek powłokami ochronnymi – wg ustaleń,
  • prace wysokościowe (powyżej 3 m.) – wg ustaleń,
  • dodatkowe czynności wskazane przez Klienta.

Ceny nie zawierają kosztów :

  • materiałów eksploatacyjnych (papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe, płyn do mycia naczyń, itp.)
  • powłok ochronnych na posadzki.

Magazyny i hale produkcyjne

Do wyboru trzy pakiety. Ceny zależne od powierzchni

Zamów sprzątanie

company

Dbanie o czystość przestrzeni roboczej i użytkowej w halach magazynowych i produkcyjnych jest bardzo istotnym zadaniem z punktu widzenia komfortu pracy, jak i jej efektywności. Ślady po rozlanych płynach, olejach nie tylko źle wyglądają, ale  mogą być również przyczyną wypadku przy pracy.

Firma Cleanup – Pro może wyręczyć Państwa we wszystkich tego typu pracach, zapewniając stałą opiekę nad czystością obiektu.

Pakiet podstawowy obejmuje:

  • mycie i zmiatanie podłóg,
  • odkurzanie wykładzin,
  • odkurzanie szafek sterujących wokół bram załadunkowych,
  • odkurzanie sprzętu gaśniczego,
  • czyszczenie elementów oświetlenia,
  • odkurzanie obudów hydrantów i innych elementów,
Pakiet podstawowy – cena jednorazowej usługi na podstawie wyceny po wizycie na obiekcie.

Pakiet rozszerzony obejmuje:

  • pakiet podstawowy,
  • maszynowe czyszczenie powierzchni płaskich – wg. ustaleń,
  • mycie ścian, sufitów oraz konstrukcji nośnych – wg ustaleń,
  • mycie okien i parapetów wraz z framugami (powyżej 4 szt. – wg ustaleń),
  • odkurzanie i mycie maszyn oraz urządzeń – wg ustaleń,
  • mycie bram automatycznych – wg ustaleń,
  • mycie ramp załadunkowych – wg ustaleń,
  • usuwanie plam po oponach olejach i płynach – wg ustaleń.
Pakiet rozszerzony – cena jednorazowej usługi na podstawie wyceny po wizycie na obiekcie.

Pakiet kompleksowy – cena ustalana indywidualnie:

  • pakiet rozszerzony,
  • pranie dywanów i wykładzin – wg ustaleń,
  • zabezpieczanie posadzek powłokami ochronnymi – wg ustaleń,
  • prace wysokościowe (powyżej 3 m.) – wg ustaleń,
  • dodatkowe czynności wskazane przez Klienta.

Ceny nie zawierają kosztów :

  • materiałów eksploatacyjnych (papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe, płyn do mycia naczyń, itp.)
  • powłok ochronnych na posadzki.

Ośrodki wczasowe, hotele, pensjonaty

Do wyboru trzy pakiety. Ceny zależne od powierzchni

Zamów sprzątanie

hotel

Dbanie o czystość pokojów do wynajęcia i domków letniskowych  jest wymagającym zajęciem. Klienci bardzo często przyjeżdżają na krótko, wymagając od wynajętego pokoju lub domku nienagannej czystości i higieny – nieraz pozostawiając  po sobie  bardzo trudne do usunięcia zanieczyszczenia, choćby po zabawie w noc sylwestrową. W przypadku turnusowej obsługi Klienta – bardzo istotne jest przeprowadzenie generalnych porządków po zakończeniu każdego z turnusów, w celu przyjęcia kolejnej grupy gości.

Firma Cleanup – Pro może wyręczyć Państwa we wszystkich pracach, zapewniając stałą opiekę nad czystością obiektów – zarówno w sezonie, jak i poza nim.

Pakiet podstawowy obejmuje:

  • zamiatanie, odkurzanie pomieszczeń,
  • ścieranie kurzu z mebli, sprzętów i akcesoriów oraz elementów wystroju wnętrz,
  • usuwanie zawartości kosza,
  • zmiana pościeli,
  • mycie podłóg,
  • sprzątanie pomieszczeń kuchennych i toalet,
  • sprzątnie terenu zewnętrznego (grabienie liści, koszenie trawy, zamiatanie balkonu, schodów itp.)
Pakiet podstawowy – cena jednorazowej usługi
 1 domek                                    200,00 zł + 23 % VAT
Powyżej 5                             ustalamy indywidualnie
Hotel/ Pensjonat                 ustalamy indywidualnie

Pakiet rozszerzony obejmuje:

  • pakiet podstawowy,
  • mycie grzejników,
  • mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych,
  • mycie lamperii,
  • uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych (papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe, płyn do mycia naczyń, itp. – wg ustaleń),
  • mycie okien i parapetów wraz z framugami (powyżej 4 szt. – wg ustaleń),
Pakiet rozszerzony – cena jednorazowej usługi
 1 domek                                    250,00 zł + 23 % VAT
Powyżej 5                             ustalamy indywidualnie
Hotel/ Pensjonat                 ustalamy indywidualnie

Pakiet kompleksowy – cena ustalana indywidualnie:

  • pakiet rozszerzony,
  • pranie dywanów i wykładzin – wg ustaleń,
  • mycie maszynowe powierzchni płaskich – wg ustaleń,
  • zabezpieczanie posadzek powłokami ochronnymi – wg ustaleń,
  • prace wysokościowe (powyżej 3 m.) – wg ustaleń,
  • dodatkowe czynności wskazane przez Klienta.

Ceny nie zawierają kosztów :

  • materiałów eksploatacyjnych (papier toaletowy, mydło, ręczniki papierowe, płyn do mycia naczyń, itp.)
  • powłok ochronnych na posadzki.