Sprzątanie mieszkania lub domu, zwłaszcza o sporym metrażu, to niekończący się obowiązek. Zabiera multum czasu i zabiera mnóstwo energii, którą można by wykorzystać inaczej: na sprawy zawodowe, na sprawy rodzinne czy na rozrywkę czy zwyczajny odpoczynek. Więc, jeśli cenisz swój czas, i wolisz zdać się na profesjonalistów – pozwól się wyręczyć w najbardziej dostosowany do Twoich potrzeb sposób.
Przykładowe okoliczności skorzystania z naszych usług:
- gdy przygotowujesz się do świąt lub imprez okolicznościowych,
- gdy chcesz urządzić generalne porządki – na wiosnę lub w innym terminie,
- gdy chcesz przygotować nieruchomość na sprzedaż lub pod wynajem,
- gdy wyprowadzasz się z wynajętej nieruchomości,
- gdy wprowadzasz się do nieruchomości,
- gdy chcesz odświeżyć i utrzymać ogród,
- gdy po posesji hulają sterty liści,
- gdy zasypie Cię śnieg lub gdy obawiasz się nawisów lodowych (zajrzyj na podstronę naszych usług dodatkowych),
- gdy chcesz sprzątnąć nieruchomość po budowie lub remoncie (zajrzyj na podstronę naszych usług dodatkowych),
- gdy zdarzy się wypadek losowy, taki jak zalanie, lub pożar (zajrzyj na podstronę naszych usług dodatkowych),
- gdy samodzielnie nie możesz zatroszczyć się o grób swych bliskich (zajrzyj na podstronę naszych usług dodatkowych),
- gdy chcesz wysprzątać i umyć samochód (zajrzyj na podstronę naszych usług dodatkowych),
- gdy chcesz przygotować domek letniskowy przed sezonem, (zajrzyj na podstronę naszych usług dodatkowych),
- gdy chcesz sprzątnąć domek letniskowy po wynajęciu, (zajrzyj na podstronę naszych usług dodatkowych),
Skontaktuj się z firmą Cleanup – Pro. Uzgodnimy z Tobą zakres prac które chcesz zrealizować, przedstawimy indywidualną ofertę lub jeśli zechcesz zrealizujemy jeden z niżej wymienionych pakietów usług.
Świadczymy zarówno jednorazowe usługi, jak i stałą opiekę nad nieruchomością (np. raz, bądź kilka razy w tygodniu).
Do każdej usługi abonamentowej – darmowe sprzątanie przed świętami (Boże Narodzenie, Wielkanoc) – dotyczy: biur, domów/mieszkań, lokali usługowych, wspólnot mieszkaniowych.
Posiadamy profesjonalny sprzęt i środki, umożliwiający uporanie się z najbardziej uporczywymi zabrudzeniami.
Nasi pracownicy posiadają oznaczoną odzież roboczą, identyfikatory oraz są sprawdzeni pod kątem niekaralności.
Firma posiada ubezpieczenie OC – dla Państwa i naszego bezpieczeństwa.
Jeśli jesteś zadowolony z naszych usług poleć nas znajomemu ! – Otrzymasz 20 % zniżki na aktualną usługę.
Poniżej prezentujemy czynności realizowane w ramach pakietów – zarówno z użyciem środków własnych firmy, jak i środków Klienta.
Podane ceny przedstawiają orientacyjny czas realizacji usługi na danej powierzchni – w przypadku dużego zabrudzenia wydłuża się czas realizacji, a tym samym cena.
Sprzątanie domu oraz mieszkania
Pakiet podstawowy obejmuje:
Sprzątanie sypialni i pokoi, korytarzy :
- odkurzanie wykładzin podłogowych i dywanów,
- mycie podłogi odpowiednimi środkami,
- wycieranie kurzu z mebli, parapetów, sprzętu RTV,
- czyszczenie luster,
- opróżnianie koszy na śmieci,
Sprzątanie łazienki:
- mycie glazury,
- mycie toalety przy użyciu środków dezynfekujących,
- mycie umywalki, wanny/brodzika,
- mycie armatury,
- czyszczenie luster,
- czyszczenie pojemników na mydło i papier toaletowy,
- opróżnianie koszy na śmieci,
- wycieranie kurzu z mebli oraz frontów szafek,
- mycie podłogi,
Sprzątanie kuchni:
- odkurzanie i mycie podłogi,
- zmywanie naczyń (do 10 szt. – w cenie pakietu, pow. 1,00 zł – szt.),
- mycie armatury, mycie zlewu,
- mycie płyty palnikowej,
- mycie blatów kuchennych,
Pakiet podstawowy – cena jednorazowej usługi (nasze środki) 40 zł / roboczo godzina – 1 osoba |
Liczba roboczo – godzin sprzątania wchodzących w pakiet (dodatkowe godziny płatne wg. cennika) |
do 50 m2 – Koszt minimalny 160,00 zł | 4 godziny |
do 100 m2 – Koszt minimalny 240,00 zł | 6 godzin |
do 150 m2 – Koszt minimalny 320,00 zł | 8 godzin |
do 200 m2 – Koszt minimalny 400,00 zł | 10 godzin |
Powyżej 200 m2 ustalamy indywidualnie |
Pakiet rozszerzony obejmuje:
- pakiet podstawowy,
- mycie frontów szaf, szafek,
- mycie lamp, grzejników.
- prasowanie (do 5 szt. – w cenie pakietu, pow. 5,00 zł – szt., z wykorzystaniem sprzętu Klienta),
- zmiana pościeli,
- sprzątanie balkonów, tarasów,
- mycie zabudowy balkonu,
- zamiatanie i mycie schodów zewnętrznych i chodnika,
- mycie okien i parapetów wraz z framugami (powyżej 3 szt. – 15 zł / szt. okno „małe”, 25 zł / szt. okno „duże” – balkonowe, połaciowe, dachowe, itp.),
- odkurzanie krzeseł, sof, narożników, itp.,
Pakiet rozszerzony – cena jednorazowej usługi (nasze środki) 40 zł / roboczo godzina – 1 osoba |
Liczba roboczo – godzin sprzątania wchodzących w pakiet (dodatkowe godziny płatne wg. cennika) |
do 50 m2 – Koszt minimalny 200,00 zł | 5 godzin |
do 100 m2 – Koszt minimalny 280,00 zł | 7 godzin |
do 150 m2 – Koszt minimalny 360,00 zł | 9 godzin |
do 200 m2 – Koszt minimalny 440,00 zł | 11 godzin |
Powyżej 200 m2 ustalamy indywidualnie |
Pakiet kompleksowy – cena ustalana indywidualnie:
- pakiet rozszerzony,
- czyszczenie basenów, fontann, i innych urządzeń wodnych – wg ustaleń,
- maszynowe doczyszczanie podłogi – wg ustaleń,
- pranie dywanów i wykładzin – wg ustaleń,
- pranie mebli tapicerowanych – wg ustaleń,
- pranie firan i zasłon, zawieszanie – w ustaleń (firana 30,00 zł – szt., zasłona – 40,00 zł szt.)
- porządkowanie, i sprzątanie pomieszczeń gospodarczych (np: piwnica, strych, kotłownia) – wg ustaleń,
- dodatkowe czynności wskazane przez Klienta.